יום חמישי, 22 במרץ 2012

מגנטים לאירועים כמזכרת לכל החיים

במהלך החיים אתם מתככנים לא מעט אירועים וזה בעצם התמצית של החיים שלנו- לשמוח ולשמח אחרים. כשמתככנים אירוע לעיתים שוברים את הראש איך אפשר לעשות אותו עוד יותר מיוחד, איך אפשר להגיד תודה לאורחים שטרחו והגיעו לחגוג איתכם. יש המון דרכים לעשות זאת אך דרך אחת מיוחדת במינה שתמיד מצליחה היא להזמין מגנטים לאירועים.
מה זה בעצם מגנטים לאירועים? זה מאוד פשוט- צוות המורכב מצלם מקצועי וגרפיקאי מגיעים למקום האירוע שלכם. במהלך האירוע מצלמים את האורחים בקבלת הפנים, בזמן האוכל ובעיקר בריקודים. הצלם מעביר את התמונות לגרפיקאי והוא עושה עיבוד דיגיטאלי לתמונות- מוסיף מסגרת מעוצבת, הקדשה אישית, לוגו או כל דבר שתרצו. התמונות מודפסות ומופקות על גבי מגנט איכותי. המגנטים המוכנים מוצבים במהלך האירוע על לוח מיוחד ממנו האורחים יכולים לקחת את המגנטים שלהם כמתנה.
לאילו אירועים ניתן להזמין מגנטים? כל אירוע! נהוג להזמין מגנטים לחתונות אך ניתן בעצם להזמין מגנטים לכל אירוע שעולה על דעתכם- מסיבת בר/בת מצווה, ברית, מסיבת יום הולדת, מסיבת סיום, גני ילדים ועוד.
מה כדאי לבדוק כשאתם מזמינים מגנטים לאירוע שלכם? ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק מראש כשאתם מזמינים מגנטים לאירוע שלכם:
  1. האם הספק מגביל אתכם בכמות או שיש חבילת מגנטים ללא הגבלה? כדאי תמיד לקחת חבילת מגנטים ללא הגבלה אך כדאי לבקש כמות מינימום כך תהיו בטוחים שתקבלו כמות מספקת של מגנטים.
  2. האם המגנטים עוברים למינציה? הלמינציה היא בעצם תהליך של אטימה של התמונה כך היא שומרת על הצבעים החיים והחדים לאורך זמן.
  3. כמה אנשי צוות מגיעים לאירוע- בעיקרון אדם אחד יכול לעשות את העבודה אך זה אומר שבמקום לצלם הוא עסוק בלהדפיס את המגנטים וככה אתם תקבלו פחות תמונות. כשיש צוות של 2 אתם יודעים שכל הזמן יש מישהו שמצלם וכך לא יתפספס אף רגע חשוב.
  4. וודאו שהספק שהזמנתם מגיע עם ציוד כפול. היות ומדובר בציוד אלקטרוני אין שליטה על תקלות ולכן יש צורך בגיבוי.
לסיכום, מגנטים לאירועים הם דרך מיוחדת להגיד תודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה